McLaren zásluhou Ondry vybojoval první vítězství v kariéře 

Kvalifikace se mi sice povedla, ale kolo nebylo tak čisté, jak bych si představoval. Naštěstí na poleposition to stačilo.

Start do závodu se mi vůbec nepovedl. Pustil jsem rychle spojku a auto se nechtělo vůbec odlepit. Propadl jsem se hned na druhé místo a ještě jsem musel bojovat s Ondrou Drápelou, aby mě nepředjel. To jsem si pohlídal v první šikaně a už jsem měl zaostřeno jen na Lukáše. Ovšem první ostré kolo toho moc vymýšlet nešlo. Studené gumy i brzdy a to vedlo k probrždění ve druhé šikaně a problemy jsem měl i ve třetí. Pomalu jsme se začali s Lukášem trhat od zbytku pole a já zjistil, že má o proti mně malou top speed. Ale za to vyšší rychlost v technických pasáží. Ve druhém kole jsem se pokusil o ůtok do druhé šikany, ale Lukáš si to pohlídal. Nezbývalo mi než zase čekat na dlouhou rovinku a následné dojetí. Jenže Lukáš mi to v Parabolice ulehčil. Byl moc rychlý a vjel levou stranou na trávu. Myslel si, že to udrží, ale opak byl pravdou. Udělal hodiny a následoval náraz do bariery. Měl jsem před sebou volno a palivo na 13kol. Tak jsem jel svojí jízdu a snažil jsem se neudělat chybu. Náskok narostl na 13s a já jel na svůj první pitstop. 

Natankoval jsem na 21 kol a vrátil jsem se na třetí místo za Patrika Novotného, který na svůj pit ještě čekal. Měl jsem čerstvé gumy, tak jsem jel co nejrychleji to šlo a začal jsem stahovat jak jeho, tak Jardu Cigáně, který vedl. Patrika jsem předjel v Parabolice a byl předemnou už jen Jarda. Ten zůstal na trati ještě takové čtyři kola než zajel do boxu. Když se pity srovnaly, vrátil jsem se zpět na první místo. Hlídal jsem si čistou jízdu a do druhých boxů jsem si vypracoval náskok 21 vteřin.

Vrátil jsem se na druhé místo asi čtyři sekundy  za Jardu. Do pěti kol se mi ho podařilo předjet v Parabolice a náskok si pomalinku zvyšoval. Nevěděl jsem, jestli pojede ještě na druhý pit jako já nebo jestli zvolil strategii pouze na jeden stop. O pár kol později si zajel pro palivo a náskok se vyšplhal na 25s.  Zbývalo asi deset kol do cíle, tak jsem jel na jistotu. Jenže jsem se nechal trochu uchlácholit a byl jsem nepozorný v brždění do druhé šikany. Takže jsem tam dostal hodiny a trochu jsem vystrašil Peťu Kulhana.  Naštěstí se to obešlo bez následků a já si pak už dojel poprvé v kariéře pro první místo. Můj kolega skončil čtvrtý, takže jsem přispěli do pokladny patnácti body.

Tak ahoj v Singapuru.

This content has been locked. You can no longer post any comment.