a to celého týmu.

Během celého víkendu jsme měli problémy s nastavením podvozku a dosažením požadované Top Speed. A jelikož se nám tohle do závodu nepodařilo vyladit a i naše tréninkové časy nebyli nijak oslnivé pomalu jsme se smiřovali s faktem, že pokud ostatní nevyrobí nějakou tu chybičku, bude velmi těžké bodovat. Ale jak už to tak bývá chybičky přišli a Renault nejede ze Singapuru s prázdnou, ale tímto bych nijak nechtěl snižovat naše kvality a výkon jezdců a týmu. Naši piloti se k závodu vyjádřili následovně:

Oldřich Gajdoš - 5. místo
Kvalifikace mi moc nevyšla, monopost se nechoval, tak jak měl, díky špatně zahřátým gumám. Byl jsem trochu rozhozen, ale jelikož většina jezdců v kvalifikaci nenastoupila stačilo to na 8. místo. Úvod závodu byl ve znamení bojů, kdy se tam místy až pět vozů přetahovalo o pozici. No a po zbytek závodu jsem už "bojoval" s Petrem Kulhanem a zejména s Milanem Radiměřským, respektive šlo převážně o boj časového rozestupu. A jelikož ten se nijak extrémně neměnil a já měl k dobru v průměru nějakých 8 sekund, přijel jsem si před Milanem pro páté místo. Se závodem jsem velmi spokojen, odvedl jsem své maximum a na lepší než páté místo jsem opravdu neměl.
Překvapením v cíli pro mě bylo druhé místo Patrika Novotného, kterému tímto gratuluji, jelikož odvádí velmi dobré výkony, což mu velmi přeji, ovšem s konstatováním, že se mi to zrovna teď nehodí do krámku (smích).
Tak za týden v Suzuce nashledanou.

Dušan Volár - nedokončil
Již před velkou cenou jsem neočekával žádný kvalitní výsledek. Chybělo testování hlavně kvůli viróze, která mě zastihla.Jelikož jsem věděl, že bych zajel nejhorší kvalifikaci tak jsem se ani o to nepokoušel, ale ukázalo se to jako špatné rozhodnutí, jelikož mnoho jezdců jí neodjelo a i s horším časem jsem mohl startovat někde kolem 11.místa. Závod probíhal ze začátku na moje poměry celkem slušně a když už sem začínal věřit v nějaký kvalitní výsledek, tak přišla chyba, hodiny a náraz tuším Lukáše Viskota. Po pitu se mi bohužel na několik vteřin zasekl pc a při vrácení se do reality byla zeď. Ještě jeden pit a zkouška jestli by se to s takto poškozeným monopostem dalo odjet až do cíle, ale jelikož jsme byli teprve v půlce závodu tak se to ukázalo jako nereálné  a tak přišel návrat do garáže a působení v Singapuru jsem musel nuceně ukončit.

This content has been locked. You can no longer post any comment.