Usilovně jsme pracovali na nastavení vozu pro Singapůr, ale stále se nám nedařilo nalézt to správné. Už jsme byli smířeni s bojem o udržení 3 pozice, nežli o titul. Těsně před kvalifikací přišel jeden z mechaniků s nápadem vyzkoušet jedno z prvních nastavní jen s malými úpravami. Neměli jsme co ztratit. Takže vůz putoval opět na zvedák. Do konce tréninku jsme již nestihli vyjet. Takže jsme čekali až na kvalifikaci jak se nové nastavení na voze projeví.

D. Hančl # 63

Kvalifikace:

Po prvních pár zatáčkách se vůz choval velmi dobře, takže jsem z něj ždímal maximum hnedle od začátku. Nakonec z toho bylo druhé místo po skončení kvalifikace. Celý tým byl velmi spokojen. Když jsme původně čekali horší umístění.

Race 1:

První řada slibovala dobrý vstup do závodu. Start jsem měl dobrý. Dokázal jsem se dostat před R. Rehoru (SEAT Sport TDI), kterému start vůbec nevyšel. Za to L. Viskot (Borusan Otomotiv Motorsport) startující za Radem předvedl sílu jeho BMW na startech a posunul se do čela závodu. Lukáš mi začal pomalu poodjíždět a zezadu se na mě tlačil Rado. Ve třetím kole se Rado dostal předemě a já doufal, že se společně dotáhneme na Lukáše. Tento plán se dařil dobře až do doby než jsme Lukáše dojeli. V tu chvíli začal Rado chybovat a namísto toho aby mi pomáhal začal mě brzdit. Několikrát jsem jej předjel, ale on mi to vždy dokázal vrátit. V nájezdu do posledního kola byl mezi mnou a Lukášem rozdíl jedné vteřiny. Připravoval jsem se tedy na velmi ostré poslední kolo, abych mohl využít jakéhokoliv zaváhání mých soupeřů. Toto zaváhání přišlo v zatáčce číslo 5. Lukáš měl pomalý výjezd z této zatáčky nacož Rado nedokázal zareagovat a vrazil do něj. Oba přišli o rychlost a mě svitlo. Tohle je šance. Po levé straně jsem oba oběl a nežli zrychlil měl jsem náskok kolem jedné a půl vteřiny, což nebyl problém udržet. Druhé vítězství po Euroringu mě hodně potěšilo. Udrželo moji naději na titul.

Race 2:

Start jsem měl dobrý. V první zatáčce meli kontakt Bavoráci od Borusan Otomotiv Motorsport, na který doplatil V. Jankovský. Když se mi podařilo prokousat na čtvrtou pozici. Přišla má jediná a zásadní chyba v závodě. Při průjezdu zatáčkou 15 jsem si levým bokem lízl zdi, což mě rozhodilo a roztočilo. Vrátil jsem se zpět a šestém místě. Před V. Ševčíkem (SUNRED Seat)a za T. Repíkem (BMW Team Germany). Tomáše jsem po dvou kolech zdolal a předemnou byl opět Lukáš. Nežli jsem však zkusil první útok přišla v zatáčce 14 rána od Tomáše, který šel na brzdy o něco později. Lukášův náskok se tak zvýšil na dvě vteřiny. Lukáš měl jisté problémi, takže nebyl problém ho rychle dohnat. Tři kola předkoncem přišla Lukášova chyba při výjezdu ze zatáčky 20. Přidal příliš plynu a záď se mu smekla. Předjel jsem ho a závod dokončil na čtvrtém místě. Ze závodu jsem byl zklamám, jelikož  po výhře v prvním závodě jsem doufal alespoň v stupně vítězů.

No což s 15 body ze Singapůru jsem spokojen. Druhé místo je nadosah a první neni také tak úplně ztracené. Uvidíme co nám přinese závod v Kyalami, zde se pokusíme zopakovat úspěch ze Singapůru.Naschle

This content has been locked. You can no longer post any comment.