alt

 

Na přípravu bylo hodně času a konečně se podařilo najít nastavení, se kterým jsem byl spokojený, i když na úkor vysoké teploty pneumatik => velké opotřebení. Softy tedy nepřicházely v úvahu. Poté tým testoval okolo 17.00 jak softy, tak střední pneu. Zatímco softy se opotřebovávali stejně jako za dopoledního času, střední pneu byly do 105°C. 2 zastávková strategie by na středních pneumatikách nebyla rychlá a po odskoušení výdrže středních pneu jsme se jednoznačně rozhodly pro 1 zastávku. 

Kvalifikace: Rekord sem měl 1.33.1 a tak jsem chtěl čas zopakovat, nakonec z toho bylo 1.33.5 a 6.místo na roštu, což bylo uspokojující. 

Závod: Start byl vydařený a dostal sem se před Jardu Cigáně a do T1 vedle boku P.Škorvagy, při výjezdu na rovinku mně Peter předjel. V následující zatáčce, sem se nikam nehnal a toho využil Jarda Cigáň. Jarda ale nebyl tak rychlý a brzdil mně. Po jeho chybě sem se před něj dostal a rychle mu ujel. Zajel jsem pár hodně rychlých kol, ale Peter mi stále poodjížděl a tak sem se raději soustředil na to abych si navýšil náskok na Jardu. Jardu předjel Rado Rehora a byl za mnou 6s. Tento rozdíl se držel, až do 20.kola, kdy jel Rado do boxů. Peter stále poodjížděl. V polovině závodu sem zamířil na zastávku, která proběhla skvěle a do T1 jsem to stihl, těsně před Petrem Kulhanem následovaným Radem Rehorou. Petr mně ale zkrácením T2 předjel, ale v T3 jsem mu to ihned vrátil, ale trochu jsem kvůli tomu přivřel zatáčku Radovi, který šel později na brzdy, za což se mu omlouvám. Rado s Petrem ztráceli hodně času soubojema a tak sem si hned vyjel náskok. Snížil sem boost na 2 a stále navyšoval náskok. Po odstoupení mého kolegy kvůli motoru, jsem dal boost 1 a jel si pohodové tempo, protože za mnou jedoucí Petr Kulhan měl ztrátu 40s a moje ztráta na Petra byla 35s. 5 Kol před cílem shořel Petrovi motor a já se posunul na 3.pozici. Raději jsem se ještě neradoval, protože ještě mohl odejít motor. Ten ale vydržel a bylo z toho krásné 3.místo. Škoda odstoupení Davida, jehož detonaci motoru tým stále zkoumá. 

Po závodě při pomoci Milanu Radimeřskému, který uvízl na obrubníku jsem zaujal jeho místo a doufal sem, že motor vydrží a vůz dovezu k mechanikům. Teplota se vyšlhala na 156°C a po vyjetí se schladila. Tato věc ještě přidala víc na záhadě shoření motoru Davida.

Blahopřeji Lukášovi a Vojtovi, jejich tempo bylo neskutečné a také hlavně Radovi Rehorovi, který svůj 1. 100% závod a 1.závod v divizi PRO dokončil na 4.místě.

V Číně doufáme, že vůz nastavíme aspoň stejně dobře jako na VC Malajsie a také v první body Davida. Já se budu snažit poprvé VC Číny dokončit.

Ahoj v Shanghaji 

This content has been locked. You can no longer post any comment.