alt

 

alt

alt

 

Vyjádření Patrika Novotného #15:

alt

Přípravu jsem nepodcenil a po projetí posledním kolem v závodě, se počet kol zastavil na 414. V pátek jsem natestoval přes 100 kol, a nastavení bylo fantastické jak s plnou nádrží, tak s prázdnou.

Kvalifikace: V 1.části jsem zkončil 2. s časem 1.10.4. V 2.části se mi dobré kolo nepodařilo a čas 1.10.7 na roštu znamenal 6.místo. Stále jsem si věřil na boj o stupně vítězů, protože jsem věděl, že sám chybu neudělám.

Závod: Po startu jsem zůstal na 6.místě a byl jsem těsně za P.Škorvagou. Po menším lagu jsem si o Petera poškodil přední křídlo, ale nic vážného to nebylo. U Grand Hotelu mně předjel můj kolega D.Hančl. Po jeho menší chybě u bazénu jsem ho předjel a začal stíhat Petera. To se mi podařilo, ale bohužel u Grand Hotelu jsem se o něj otočil. Vrátil jsem se těsně před P.Kulhana, který na mně začal tlačit. Po 2 kolech mně drze předjel u Grand Hotelu a ve snaze být za ním v co nejtěsnější blízkosti v tunelu, jsem přetočil svůj vůz a ztratil 7s. Rozdíl mezi mnou a Petrem byl stejný, až do 1. zastávky, někteří jezdci začaly přede mnou odpadat a postupoval jsem pořadím vpřed. Po zastávkách P.Kulhan předjel V.Jankovského a po pár kolech jsem ho stáhl z 8 sekund na 5. Okolo 35.kola, přišla v T1 chyba O.Zaleše. Přes obrovský dým jsem ho neviděl a ve 100 km/h jsem to do něj napálil. Než jsmě dojeli do boxů, tak probíhaly nádherné souboje bez křídel. Propadl jsem se na 6. místo a začal jsem stíhat svého kolegu D.Hančla. Podařilo se mi ho dojet, ale najednou se mi u bazénu sekl obraz na 2s a poté mi hra spadla na lištu, kvůli chybě Javy. Se zázrakem jsem vyvázl bez sebemenšího poškození a ztratil jsem jen 4s [1]. Kolegu jsem za chvíli opět dojel a sváděli jsme pěkné souboje, které bohužel David překazil ztrátou křídla v Raskas [2]. Po problémech V.Hujera, jsem se posunul na 4.místo, které jsem si pohlídal, až do cíle, které je pro mně ovšem veliké zklamání. Nastavení bylo opravdu fantastické a boj o vítězství nebyl nereálný.
V průběžném pořadí jsem se posunul na 2. místo spolu s L.Viskotem a ztrácím 10 bodů na P.Kulhana. V konstruktérech jsme zpět na 2.místě a Ferrari už má obrovský náskok. VC Turecka patří k mé oblíbené trati, takže se pokusím bojovat o vítězství.
V Istanbulu za 2 týdny, Ahoj!

{youtube}sZzVQwoH3tU{/youtube}

Vyjádření davida Hančla #14:

alt

Bohužel jsem se na VC Monaka moc nepřipravoval, takže jsem ani nevěřil v nějaký větší úspěch.

Kvalifikace: Poprvé se mi podařilo proniknout do druhé části, ve které jsem nakonec obsadil 8. místo. S výsledkem jsem byl hodně spokojený.

Závod: Start se mi povedl. Zařadil jsem se za svého kolegu Patrika na sedmou příčku. U Grand Hotelu jsem se úspěšně dostal před Patrika vnějškem. Patrik mi však předjetí vrátil okolo později u bazénu.  Hnedle na mě začal útočit Petr Kulhan na Hondě. Dařilo se mi mu vzdorovat pouze asi pět kol. Jak mě Petr předjel, tak mi i ujel. Poté jsem jel dlouho sám, až do chvíle, než jsem si urazil přední křídlo. Musel jsem tedy k mechanikům o deset kol dříve, než jsem měl v plánu. Spadl jsem na jedenáctou příčku za Dušana Volára (Renault). Dušana jsem předjel o čtyři kola později. Další na řadě byl Martin Zeman (Toyota). Toyotku jsem předjel trošku sprostěji, když Martin pouštěl okolo Jardu Ciganě. Pak se dlouho nic nedělo, až do chvíle kdy si Patrik urazil přední křídlo o Ondru Zaleše (McLaren) a musel do boxů. Vrátil se na trať za mě se ztrátou asi pěti vteřin. Rychle mě dojel a začal takový náš malý souboj, který ukončila má chyba v Raskasse. Přišel jsem o křídlo a musel opět do boxů. Pak mě už čekal pouze cíl, do kterého jsem dojel na pátém místě.

S VC Monaka jsem vcelku z pokojen a doufám, že v Turecku navážu na tento dobrý výsledek. Naschle za čtrnáct dní v Turecku.

This content has been locked. You can no longer post any comment.