První závod sezony WTCC '10 v Curitibě můžeme nazvat zdařilým. Dobrá účast, pěkné závodění, povedený letmý start ale také trochu těch kontaktů a kolizí. Komisaři WTCC již vyesli rozsudek a udělili některé penalizace. Poďme si tedy zhrnout kdo? co?  a za co?

Race 1

Letmý start se nepodařil na první pokus a tak se muselo zaváděcí kolo opakovat, většina jezdců to pochopila správně až na některé výjimky, pro které ještějednou připomínáme, že při průjezdu prvního vozu cílovou čárou se rozsvítí buďto nápis Green Flag (start závodu) nebo Restart (restart závodu). Při restartu jezdci nezastavují ale volně pokračují dál v zaváděcím kole. Další menší problém bylo seřazení: P Novotný a E Szigl nerolovali vedle sebe a z toho vznikli potíže i za nimi, celý rošt byl pak trochu kostrbatý ale v rámci normy. Pro upřesnění ještě jednou Jezdci rolují vedle sebe na stejné úrovni viz obrázek.

Penalizace:

V Zubaj - nedobrždění do T1 - UPOZORNĚNÍ

R Prokeš - Kontakt s P Novotným v T1 - UPOZORNĚNÍ

M Darida - nedobrždění do T1 - UPOZORNĚNÍ

M Štefanko - výjezd z T2 a kontakt z P Novotným - UPOZORNĚNÍ

J Krupička - Kličkování po startu - UPOZORNĚNÍ

E Szigl - Otáčení do směru jízdy - UPOZORNĚNÍ

M Darida - Otáčení do směru jízdy - UPOZORNĚNÍ

V Ševčík - kontakt s L Viskotem - UPOZORNĚNÍ

D Hančl - krácení T1 - +25 sekund

 

Race 2

Penalizace:

L Viskot - Nedobrždění do T1 - UPOZORNĚNÍ

D Hančl - krácení T1 - +25 sekund

J Zich - krácení T1 - +25 sekund

J Krupička - krácení T1 - +25 sekund

M Štefanko - krácení T1 - +25 sekund

R Rehora - krácení T1 - +25 sekund

 

Slovo závěrem:

Může to vypadat hrozivě tolik penalizací, ale bohužel je naší povinností dbát na dodržování pravidel, proto sme se snažili zahrnou každy prohřešek a také ho nějak ohodnotit, aby sme předešli zbytečním závodním incidentům v příštích závodech.

Naschle v Maroku!!!

 

 
 

 

This content has been locked. You can no longer post any comment.