VC Brazílie Curitiba 2.6.
   Počasí: Slunečno   Délka okruhu: 3.695 km   Délka závodu: 51.37 km
 Výsledky 2009
Race 1
1. V Bartoš SEAT TDI 
2. O Kover BMW 
3. L Viskot BMW 
4. M Lesay BMW 
5. V Jankovský BMW 
6. P Novotný BMW 
7. V Dinha SEAT TFSI 
8. L Rampáček BMW 
 
Race 2
1. V Jankovský BMW 
2. V Dinha SEAT TFSI 
3. P Novotný BMW 
4. O Kover BMW 
5. M Lesay BMW 
6. T Repík BMW 
7. V Bartoš SEAT TDI 
8. P Dušek SEAT TFSI 
 
 Nejrychlejší Kolo
Race 1
  O Kover 1:26.929
Race 2
  V Jankovský 1:27.391
 Pole Position 2009
  O Kover 1:27.050

Autódromo Internacional de Curitiba

 

 Kvalifikace
1. L Viskot 1:23.760 11. V Zubaj 1:24.755
2. O Zaleš 1:23.846 12. M Darida 1:24.855
3. J Žitník 1:24.028 13. V Ševčík 1:25.001
4. T Repík 1:24.086 14. K Krafek 1:25.321
5. R Rehora 1:24.124 15. J Starý 1:25.357
6. T Nagy 1:24.141 16. M Mikula 1:25.374
7. R Prokeš 1:24.516 17. J Krupička 1:26.305
8. L Moráň 1:24.611 18. P Žatkulák 1:26.704
9. E Szigl 1:24.698 19. J Zich 1:27.489
10. P Novotný 1:24.750
 Tisková Konference
"Pevný start se mi povedl a po T1 jsem vedl. Soustředil  jsem se na konzistentní časy a půl závodu bez problému vedl. Poté se ale na mě v T1 David Hančl dotahoval. Během tří kol mě právě i v této zatáčce předjel. Rozhodl jsem se jet si svou jízdu a držet si druhou příčku." "Letmý start se mi náramně povedl a udržel jsem si pozici. Po chybách soupeřů sem se dostal do vedení, o které sem na začátku bojoval nadálku s T Nagyem.  Vítězství si hodně cením, jelikož konkurence byla velká."   "Hneď v prvej zákrute, sa mi podarilo poskočiť vďaka chybám ostatných jazdcov o niečo vyššie, potom som sa už snažil udržiavať rovnaké tempo a hlavne vyvarovať sa zbytočným chybám. V poslednom kole som sa dostal až na tretie miesto." 
  Průběžné pořadí
Jezdci
1. L Moráň
31
2. T Nagy
28
3. O Zaleš
27
4. T Repík
25
5. R Prokeš
19
6. M Darida
18
7. J Žitník
12
8. R Rehora
10
9. P Novotný
8
10. V Zubaj
8
11. K Krafek
7
12. E Szigl
4
13. D Hančl
2
14. M Mikula
2
15. V Ševčík
1
Rookie Challenge
1. L Moráň
20
2. K Krafek 14
3. J Starý
9
4. V Ševčík 9
5. M Mikula 8
6. E Szigl
6
7. P Žatkulák
6
8. J Krupička 4
9. M Štefanko
1
10. J Zich 1
Konstruktéři
1. BMW 67
  2. SEAT TFSI 54
  3. SEAT TDI 41
  4. Volvo 9
  5. Chevrolet 8
 Výsledky - Race 1
Pořadí Rošt Jezdec Stát Vůz Váha Počet kol Čas Nejrychlejší kolo Body
1. (4.) Tomáš Repík BMW + 10 kg 14 21:07.007 1:24.514 25
2. (6.) Tomáš Nagy Seat TFSI + 10 kg 14 + 3.140 1:24.677 18
3. (2.) Ondřej Zaleš BMW + 10 kg 14 + 5.873 1:24.665 15
4. (3.) Jiří Žitník BMW + 10 kg 14 + 7.606 1:24.235 12
5. (5.) Rado Rehora Seat TDI + 10 kg 14 + 8.261 1:24.999 10
6. (11.) Vladimír Zubaj Seat TFSI + 10 kg 14 + 11.892 1:24.984 8
7. (8.) Lubomír Moráň Seat TDI + 10 kg 14 + 14.475 1:25.111 6
8. (7.) Radek Prokeš BMW + 10 kg 14 + 22.097 1:25.426 4
9. (16.) Marek Mikula BMW + 10 kg 14 + 22.716 1:25.587 2
10. (14.) Kuba Krafek Volvo + 10 kg 14 + 23.187 1:25.621 1
11. (10.) Patrik Novotný Chevrolet + 10 kg 14 + 26.345 1:25.309 0
12. (15.) Jan Starý Chevrolet + 10 kg 14 + 27.947 1:25.402 0
13. (12.) Marcel Darida Seat TFSI + 10 kg 14 + 32.261 1:25.240 0
14. (13.) Vojta Ševčík Seat TFSI + 10 kg 14 + 33.403 1:25.986 0
15. (18.) Pavel Žatkulák Seat TDI + 10 kg 14 + 38.910 1:26.275 0
16. (19.) David Hančl* Volvo + 10 kg 14 + 39.580 1:25.118 0
17. (1.) Lukáš Viskot BMW + 10 kg 14 + 51.965 1:24.117 0
18. (17.) Jaroslav Krupička Seat TFSI + 10 kg 14 + 1:05.004 1:26.700 0
19. (21.) Martin Štefanko Seat TDI + 10 kg 13 + 1 kolo 1:25.756 0
20. (9.) Ernest Szigl BMW + 10 kg 13 + 1 kolo 1:24.949 0
  Neklasifikováni

(20.) Jakub Zich Seat TDI + 10 kg 7 DNF 1:29.295 0
 * 25 sekund penalizace za krácení tratě
 Pozice kolo po kolu - Race 1
Pořadí Jezdec Stát Vůz
1. Lukáš Viskot BMW
2. Ondřej Zaleš Seat TFSI
3. Jiří Žitník BMW
4. Tomáš Repík BMW
5. Rado Rehora Seat TDI
6. Tomáš Nagy Seat TFSI
7. Radek Prokeš BMW
8. Lubomír Moráň Seat TDI
9. Ernest Szigl BMW
10. Patrik Novotný Volvo
11. Vladimír Zubaj Chevrolet
12. Marcel Darida Chevrolet
13. Vojta Ševčík Seat TFSI
14. Kuba Krafek Seat TFSI
15. Jan Starý Seat TDI
16. Marek Mikula Volvo
17. Jaroslav Krupička BMW
18. Pavel Žatkulák Seat TFSI
19. David Hančl Seat TDI
20. Jakub Zich Seat TDI
21. Martin Štefanko Seat TDI
 Výsledky - Race 2
Pořadí Rošt Jezdec Stát Vůz Váha Počet kol Čas Nejrychlejší kolo Body
1. (2.) Lubomír Moráň Seat TDI + 15 kg 14 20:06.420 1:25.319 25
2. (13.) Marcel Darida Seat TFSI 0 kg 14 + 1.424 1:24.739 18
3. (8.) Radek Prokeš BMW + 10 kg 14 + 5.668 1:25.133 15
4. (5.) Ondřej Zaleš BMW + 20 kg 14 + 6.481 1:24.761 12
5. (6.) Tomáš Nagy Seat TFSI + 25 kg 14 + 8.095 1:25.174 10
6. (11.) Patrik Novotný Chevrolet 0 kg 14 + 8.483 1:24.808 8
7. (10.) Kuba Krafek Volvo 0 kg 14 + 18.111 1:25.151 6
8. (19.) Ernest Szigl BMW 0 kg 14 + 18.608 1:25.009 4
9. (1.) David Hančl* Volvo + 15 kg 14 + 23.586 1:24.648 2
10. (14.) Vojta Ševčík Seat TFSI 0 kg 14 + 23.854 1:25.356 1
11. (3.) Vladimír Zubaj Seat TFSI + 15 kg 14 + 33.312 1:25.074 0
12. (4.) Rado Rehora* Seat TDI + 20 kg 14 + 34.678 1:24.901 0
13. (12.) Jan Starý Chevrolet 0 kg 14 + 34.769 1:25.425 0
14. (15.) Pavel Žatkulák Seat TDI 0 kg 14 + 37.007 1:26.434 0
15. (7.) Tomáš Repík BMW + 30 kg 14 + 37.671 1:24.900 0
16. (18.) Jaroslav Krupička* Seat TFSI 0 kg 14 + 59.271 1:25.932 0
17. (20.) Jakub Zich* Seat TDI 0 kg 14 + 1:23.287 1:26.594 0
18. (17.) Martin Štefanko* Seat TDI 0 kg 13 + 1 kolo 1:25.972 0
   Neklasifikováni

(9.) Marek Mikula BMW 0 kg 9 DNF 1:25.140 0

(16.) Lukáš Viskot BMW 0 kg 8 DNF 1:24.180 0
 * 25 sekund penalizace za krácení tratě
 Pozice kolo po kolu - Race 2
Pořadí Jezdec Stát Vůz
1. David Hančl Volvo
2. Lubomír Moráň Seat TDI
3. Vladimír Zubaj Seat TFSI
4. Rado Rehora Seat TDI
5. Ondřej Zaleš BMW
6. Tomáš Nagy Seat TFSI
7. Tomáš Repík BMW
8. Radek Prokeš BMW
9. Marek Mikula BMW
10. Kuba Krafek Volvo
11. Patrik Novotný Chevrolet
12. Jan Starý Chevrolet
13. Marcel Darida Seat TFSI
14. Vojta Ševčík Seat TFSI
15. Pavel Žatkulák Seat TDI
16. Lukáš Viskot BMW
17. Martin Štefanko Seat TDI
18. Jaroslav Krupička Seat TFSI
19. Ernest Szigl BMW
20. Jakub Zich Seat TDI

 

This content has been locked. You can no longer post any comment.