Po příjezdu do Bahrajnu jsem se usadil do lóže. Připravil si občerstvení z MPL stánku a těšil se na zážitek z prvního meziligového závodu.

Užíval jsem si poslední testy jezdců před kvalifikací a bavil se. Asi deset minut před kvalifikací přišla zpráva od vedení MPL, že D.Volár nemůže jet a zda bych ho mohl zastoupit. S nadšením jsem souhlasil. Jeden simulační závod jsem odjel a tak jsem věřil, že když nepřijde jezdecká chyba tak závod dojedu. Už v testech se ukázal Bahrajn jako náročná trať hlavně na brzdy. Do kvalifikace jsem nastupoval s autem připraveným na závod abych si pak nemusel zvykat na jiné chování vozu. 15 místo na startu tedy nebylo zklamání. Start se docela povedl. Pomalu jsem se propracovával vpřed a užíval si krásu Bahrajnského okruhu. Po chvíly jsem poznal, že auto není moc dobře nastavený a hlavně v prostřední část okruhu jsem dost ztrácel. Nejvíce mi v závodě zatrnulo asi ve 30 kole, když v první zatáčce jsem šel moc na brzdy, dostal smyk a zadní částí vozu skončila na vysokém obrubníku. Dobrých 20 vteřin jsem se z něj dostával  a modlil se ať motor vydrží. Zastávky v boxech proběhli v pořádku. Když ke konci závodu začali jezdci z F1 ligy jeden po druhém odstupovat, věděl jsem, že neodhalili záludnost okruhu a jeho vysokých teplot. Snížil jsem boost motoru na 2, přepl display na teplotu brzd a snažil se dojet do cíle. V posledním kole už se brzdy v každé zatáčce dost přehřívaly, ale na konec jsem dojel na 9 pozici. Jsem velice rád, že jsem se mohl aktivně zůčastnit tohoto závodu a moc oceňuji úsilí celého týmu MPL, který obětoval mnoho hodin na testování a hledání správného nastavení.

S Pozdravem    Milan Radiměřský.

 

This content has been locked. You can no longer post any comment.