alt V Bahrajnu oba vozy v cíli.

Oba vozy Ferrari nastoupily do závodu s minimálním tréninkem, jak se jezdcům v závodě dařilo? 

Patrik Novotný # 21:

Kvalifikace:

Celý týden jsem měl velice nabitý a na trať jsem se dostal opravdu těsně před kvalifikací. 

První 2 části jsem ladil setup, aby byl tak nějak stabilní, to se nakonec jakž takž podařilo. Vůz jsem vyprázdnil až v poslední možnou chvíli, ale vzal jsem medium namísto softů.

Při outlapu mi došlo, že gumy nezahřeju tak, abych se dokázal kvalifikovat, chvátal jsem tedy do boxů pro softy na kterých jsem asi o 5s nestihl najet do ostrého kola, takže P11, což mi zas tolik nevadilo vzhledem k tréninku.

Závod:

Ze začátku byl cíl jasný, medium a co nejvíce ušetřit paliva, což se uplně né dařilo vzhledem k soubojům. Vůbec jsem nevěděl jak jet strategii, nakonec se to moc nepovedlo, chtělo to na mediích kratší nebo naopak delší stint. 

V 16.kole jsem nazul softy, přidal jsem boost a začal stahovat ztrátu. To se dařilo, ale spotřeboval jsem více paliva, než jsem chtěl.

Po posledním pitstopu jsme jeli v těsněm rozestupu Petr Kuhlan, já a Pavel Jankovič, boj o 6-8.pozici. Měl jsem ale opravdu málo paliva, naopak Petr zvýšil výkon motoru a byl pryč.

Soustředil jsem se tedy na udržení 7.pozice, kdy na mě celý poslední stint dotíral Pavel Jankovič a zvyšoval jsem boost pouze, když byl v těsné blízkosti. 2 kola před cílem se ale Pavel stáhl, protože měl ještě méně paliva než já, takže jsem v klidu dovezl 7.místo a zbyl mi litr v boxech.

Na lepší umístění jsem neměl, možná s lepší strategií by byla možnost se poprat o 5.místo, ale byl jsem spokojený. Mezery byly i v setu, kdy jsem si nebyl vozem úplně jistý v některých zatáčkách, což mě mohlo stát 0.5s každé kolo. Každopádně cíl a body se počítají.

 

Lukáš Pohančeník # 14:

Do poslednej chvíle som nevedel či vlastne nastúpim do závodu. Odišiel mi PC aj s ntb. Musel som si vypozičiať další ntb a nahodiť mod so všetkým v deň závodu, čo bola fuška. Nestihol som dať na tom ani jedno kolo.

Kvalifikácia:

Nestihol som ju a tesne pred závodom mi nechcelo zapnúť rf. Musel som dať DX7 a najnižšie rozlíšenie. Trochu som zle videl monopost a všetko naokolo, tak štart z poslednej priečky bolo dobré.

Pretěk:

Malé problémy boli pri štarte ale podarilo sa to a opatrne som sa predieral. V istých úsekov trate to sekalo, čo viedlo k mojím prvý hodinám po predbehnutí Moráňa.

Stále som sa musel predierať, pretože vždy ked som bol v predu tak to viedlo k hodinám. Boli 3 a malo to za dôsledok to, že som nemohol súperiť o prvé miesto s Vojtom. Urval som si aj predne krídlo o Moráňa. Skoro brzdil a nestihol som sa mu vyhnút a čakalo ma skoro celé kolo bez krídla.

Rýchlosť nebola zlá, ale od časov ktoré som jazdil na PC, boli o 7 desatin pomalšie. Vojta nebol v dobrej kondícií. Cítil som šancu urvať veľmi dobrý výsledok, škoda, že nešiel PC.

Dúfam že sa to čoskoro vyrieši a budem v plnej sile. Z výsledku určite nie som spokojný, ale ako som si povedal bolo to len minimalizovanie skôd.

 

Z Bahrajnu si tedy Ferrari odváží 5. a 7.místo a drží se v popředí poháru konstruktérů.

Pro závod ve Španělsku nahradí Patrika Novotného, Denis Urban a u Lukáše se neví, zda přes technické problémy nastoupí do závodu. Od Denise se očekává dojezd na bodovaných pozicích a od přištích závodů už snad bude dvojice Novotný , Pohančeník v plné síle jako na začátku sezóny. 

alt

 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 91 guests
MPL Registrace: 478