alt 

Opět vás zdravím z paddocku okruhu v Barceloně.

V posledním sledovaném dni prvního testovacího týdne, jezdci velmi dlouho otáleli s vyjížděním na trať. Většinou byly důvodem velké úpravy na vozech. Například Toyota a Mercedes přivezli pro své týmy novou pohonnou jednotku.

Krátce po poledni ale začalo být na okruhu pořádně rušno. Novou mapu motoru si přichystalo také Ferrari a jeho týmy. Že tento krok byl správný předváděli hlavně jezdci Sauberu, jmenovitě Honza Pospíšil, který pževzal od Patrika Novotného nejrychlejší kolo testů, které mělo hodnotu 1: 11,660 s. I továrna rudých nezůstala pozadu a se Sauberem velmi spolupracovala, na trati se v rudém objevil Honza Veselý a pomáhal s nastavením Pospíšila a Jardy Cigáně. 

Jakmile byli všechny úpravy u týmů Toyoty a Mercedesu hotové, tak vyjeli sbírat kilometry i jejich týmy. Novotný s Kulhanem již tradičně atakovali nejrychlejší čas Pospíšila a k dvojici McLarenu se záhy přidal i Jordan Vojty Polesného. Martin Horniš z Renaultu sbíral velmi cenná data.

Krátce po 14-té hodině začalo být rušno v garáži Red Bullu a k testování se opět dostal nejzkušenější z celého startovního pole - Milan Radiměřský. To už se ale na okruhu začali dít velké věci z hlediska časů. Nejdříve Polesný časem 1: 11, 419s překonal Pospíšila a následně okruh prolétl Patrik Novotný s časem 1: 11,000s. Polesný se nenechal rozhodit ohromující rychlostí McLarenu a rázně odpověděl časem 1: 10, 852s.

 

Poté se týmy uchýlily k delším jízdám a časy se nezlepšovali. Před pátou hodinou odpolední ale u McLarenu proběhla výměna tapu motoru a Novotný proletěl okruh v neskutečném čase 1: 10, 616 s. V paddocku sedící Honza Pospíšil se jemně podivoval co se to děje a utrousil vtipnou poznámku "Hoši na tohle nemáme setup...Kapitulujeme"{ smích }. Ne tak Vojta Polesný. Ten se ještě před předáním vozu Davidu Hančlovi pokoušel překonat čas Novotného. Nicméně jeho první velmi nadějný pokus skončil v hodinách v zatáčce La Caixa, druhý ovšem skončil v poslední zatáčce s velmi rozbitým monopostem. Polesný musel čekat na opravu a poté provedl poslední atack, který mu vynesl čas 1:10 , 612s!

Po předání štafety u Jordanu se konečně na delší čas do vozu dostal David Hančl, který se po sžívání s úplně novou závodní technikou a ladění řízení dostal na velmi slušný čas a dal základ dalšímu úspěšnému testování.

 

Při měsíčku se opět rozhodli jezdit u Panasonic Toyoty a u Renaultu. Pohančeník tentokrát odjel instanční kola a zajel do depa. Horniš se na trati zdržel o poznání déle a opět posbíral velmi potřebná data.

 

Dnes se tedy rázně přepisovaly tabulky a do čela se poprvé dostali sršni Eddieho Jordana. Ovšem ani ostatní nejsou rozhodně pozadu a sezona se nám rozjíždí opravdu velmi zajímavě.

 

Sledujte jí dále a fanděte svým oblíbencům v boji o letošní nejvyšší příčky.

 

alt

Komentáře   

 
+2 #1 Martin Zeman 2016-02-29 19:18
Výborný článek Vojto :-)
Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 203 guests
MPL Registrace: 477