Pavel Králíček , jak sám popsal, byl na úvod sezóny velice natěšený a snad přemotivovanost hrála klíčovou roli jak v kvalifikaci tak v závodě.

"Monopost nebyl nastavený zrovna podle mých představ ale i tak se mě podařilo slušně odstartovat do závodu" Tak zní úvodní slova z rozhovoru s tímto pilotem který se pro letošní sezónu upsal stáji BAR-Honda.

"Po prvním výjezdu SC jsem urazil pravé zavěšení, ale dovlekl jsem monopost do boxů kde mi jej opravili.Za tento krok jsem vyšetřován pro porušení pravidel.

Poté jsem vyjel zpět na trať a snažil se dohnat alespoň ztracený čas v boxech.K mému překvapení se ale po několika kolech odporoučel motor a závod pro mne skončil." 

 

Martin Zeman, druhý pilot této stáje který byl najat pro sezónu 2016 na poslední chvíly popsal svůj úvodní start takto:

Věděl jsem že nejsem dostatečně rychlý ale snažil jsem se alespoň urvat nějaké body na úvod sezóny.

Kvalifikace se mě nevyvedla dle mých představ, v testech jsem zajižděl časy o 2s rychlejší.

Velice špatné nastavení ovladacích prvků monopostu vedlo ke špatnému brzdnému účinku což můj čas v kvalifikaci zhoršilo.

Do závodu jsem nastupoval s vědomím špatných brzd a snažil jsem se alespoň doufat v nějaké body na začátku sezóny.

Vše vyvrcholilo po první zastávce v boxech kdy váha paliva úplně rozhodila můj monopost a se špatným rozložením brzdného účinku se špatné nastavení ještě více podepsalo na mém jízdním projevu.

Po vyjetí asi 15 litrů paliva se vše zase zklidnilo a já mohl opět nasadit svoje tempo.

Bohužel ve 31. kole nevydržel motor a já závod musel nedobrovolně opustit.

 

Klademe si teda otázku zda-li Honda připravila motory pro letošní sezónu opravdu kvalitně.Není možné aby továrna pověstná svou pečlivostí a přesností dodala do obou monopostů takovéto zmetky které nevydrží ani půl závodu.

Každopádně technický ředitel Honda Motors již nakráčel na pověstný kobereček do budovy British American Racing a bude mít co vysvětlovat.

Povídá se že klikové hřídele montované do letošních motorů Honda byly vyrobené z nekvalitní oceli které firmě dodala společnost z Číny, ale nemůžeme věřit všemu co se píše v bulváru.

Jsme zvědaví jestli pohovor v budově BAR povede k lepším výsledkům v příštím závodě této stáje.

 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 53 guests
MPL Registrace: 459