alt

 

Kvalifikace:

Zvolil jsem raději opatrnější jízdu. Pneumatiková volba padla na tvrdou směs a měli jsme natankováno na 24 závodních kol. Použili jsme konzervativněji ještě  větší brzdové kotouče i kanálky, než bylo plánováno pro zajištění  maximální spolehlivosti brzdového systému, což zde v Bahrainu při jeho stop and go charakteru a vysokým teplotám nebylo zase tak  přehnané.  Výsledná  pozice byla dle očekávání  v druhé části startovního roštu.

 

Závod:

 

Start závodu byl velmi úspěšný, získali jsme několik pozic k dobru. Zezačátku to bylo o získávání poznatků z chování monopostu v závodním režimu, vzhledem k faktu, že během zimy nebylo moc možností testovat. Při nastavování vozu jsme se museli z velké části spoléhat na ujeté kilometry mého zkušeného týmového parťáka, který dal dohromady velmi solidní nastavení.
Zpočátku závodu jsem si náležitě užil soubojů s jezdci týmu Ferrari. Přes pár drobných chyb z úvodu jsem se dostal do neuvěřitelného  tempa a dokázal držet krok i s mým kolegou, kterého bohužel pár kol před koncem zradila technika. Díky mnoha odstoupením jasných favoritů a dalším incidentům nás tohle všechno vyneslo až na báječnou druhou pozici, se kterou se nepočítalo ani v tom nejlepší scénáři.
Na můj úvodní podnik maximální spokojenost. Velké díky ještě jednou patří mému týmovému kolegovi. Myslím, že s jeho zkušenostmi a mou neustálou chutí se zlepšovat můžeme Redbullu v letošní sezoně zajistit moc pěkný výsledek.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 227 guests
MPL Registrace: 465