alt Vyjádření obou jezdců Mclaren Mercedes k 2.doublu v sezóně

Patrik Novotný:

 

Příprava: Přes zimní testování jsme tu najezdili opravdu mnoho, takže nastavení bylo excelentní. Proto jsem si dal jen pár kol před samotným závodem, abych si trať oživil.

Kvalifikace: Kolo bylo bez nějaké větší chyby, ale zase převratné to taky nebylo, uměl jsem to i o sekundu lépe, ale 2.místo spokojenost a velká gratulace Milanovi Radiměřskému k 1.poleposition.

Závod: Snad poprvé se mi povedl pořádně start a posunul jsem se ihned do vedení. Najel jsem si na Milana 1,5s náskok a tam se to na pár kol zastavilo. Milan mě pěkně proháněl a alespoň mě to nutilo k rychlé jízdě.

Vyjel jsem si náskok 5s a v nějakém 15.kole přišli na začátku 3.sektoru hodiny a zařadil jsem se těsně za Milana. Byla to velká škoda, protože tempo bylo suprové a tohle byla kaňka za celým prvním stintem. Milan jel do boxů a než přišel na řadu můj pistop, najel jsem si bezpečný náskok.

Vojta jel na 1 zastávku a po jeho pitstopu se vrátil těsně přede mě do vedení. V pohodě jsem ho předjel a snažil jsem se vyjet náskok. 20 kol před cílem jsem jel na poslední pistop a ztráta na Vojtu byla 12s. Za mnou byl kolega Petr Kulhan 20s.

Vojta byl při stejném množství paliva rychlejší, takže jsem se spokojil s 2.místem a nemusela mě mrzet ani 6,5s chyba i tak by to na Vojtu nestačilo. 

3 kola před cílem dostal Vojta defekt a Mclarenu spadl do klína 2.double v sezóně.

Dokázali jsme tedy naplno zúročit natrénovaná kola přes zimu a už se těším na náročné Monaco, kde bude cíl vidět šachovnicovou vlajku.

 

 Petr Kulhan:

Příprava: Hodně jsem spoléhal na zkušenosti ze zimní přípravy. Nebylo ani moc času na to se nějak extra připravovat.

Kvalifikace: Jelikož jsem si načepoval plnou baňku, nečekal jsem nic lepšího než předposlední místo. Kolo bylo celkem bez chyb, ale i s docela výraznou ztrátou na ostatní jezdce přede mnou.

Závod: Asi nejsvětlejší okamžik celého závodu byl start. Podařilo se mi přestartovat oba Jordany a posunout se na 5. flíček. Bohužel, kvůli vyšší míře nedotáčivosti vlivem těžkého vozu jsem je za sebou udržel jedno kolo. Poté to byl hlavně boj s časem, aby si Veselý s Hančlem na mě nevyjeli velký náskok. Dařilo se mi je držet v rozestupu do 10s.

Když zmizeli do boxů, měl jsem před sebou 5s Milana Radiměřského, který jako první dokázal vykrýt mojí strategii a po boxech se udržet přede mnou. Začala tedy stíhací jízda. Nějakou dobu se mi nedařilo před Milana dostat, ale asi po 5 kolech otevřel v jedné zatáčce vrátka a já nabídnuté příležitosti využil. Okamžite jsem si začal vypracovávat náskok.

Po mojí zastávce ve 41. kole jsem přepnul motor na vyšší výkon, abych udržel Milana po jeho druhé zastávce za sebou. Naštěstí Milan jel do boxů 2 kola po mě, takže neměl moc příležitostí stáhnout náskok, který jsem si vypracoval. Dokázal jsem zajíždět rychlejší časy než Milan a ujížděl mu. Bohužel pro Milana dostal po pár kolech defekt a já mohl klidně kroužit až do cíle.

Když už jsem se spokojoval se 3. místem, dostal defekt i vedoucí Vojta Polesný, který se rozhodl do cíle dojet s defektem a daroval mi tak 2. místo. Osobně si myslím, že kdyby si jel pro novou pneumatiku, mohl ještě o druhé místo zabojovat.

Gratuluju kolegovi Patriku Novotnému k třetímu vítězství v sezóně, ale taky by mi moh jedno nechat :D Dále děkuju Milanovi Radiměřskému za super souboj.

Naviděnou v Monaku.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 99 guests
MPL Registrace: 454