alt

 Kvalifikace: Zajel jsem velmi dobré kolo a na to, že sem byl z čela jako jediný plně natankován, tak jsem byl spokojený.

Závod: Na startu mě dost zarazila skutečnost, že se rozsvítila pouze 2 červená světla a hned poté byl start, takže sem byl najednou předposlední. No dobrá, začal sem předjíždět a stahovat náskok vedoucí dvojice, věděl jsem že to není tragédie, tak jsem si jel svoje. Po zastávce jsem se vrátil do čela, když mě Patrik s lehčím autem předjel, ale nedokázal si vytvořit moc velký náskok a po jeho zastávce jsem měl pohodlný náskok. Rozhodl jsem se tedy pomoci kolegovi v jeho souboji. Za chvíli jsem stejně ujel, dal boost 1 a šetřil techniku. V 56. kole jsem kontroloval stav pneumatik a a zbývalo 24% na levé přední pneumatice. To mělo s klidem stačit do cíle. No k mému překvapení o 5 kol později přední pneumatika praskla, což činí 5% opotřebení na kolo. Hotový nesmysl, který si nijak nedokážu vysvětlit a ani telemterie mi jej vysvětlit nedokázala, celou dobu jsem jel v závodě čistě, 1x za celý závod jsem probrzdil. Hodně mě to zaráží, že někdo kdo permanentně probrzďuje každé kolo dokáže na pneumatikách bezpečně dojet do cíle, kdežto někdo, kdo jezdí naprosto čistě nemá šanci. To je stěžejní otázka a popravdě řečeno, po chybě serveru v Austrálii, rozbité řadící páce v Bahrajnu a následné chybě v poničeném autě, nefunkčním brzdám v Imole ( kolega dokázal s menším chlazením a agresivnějším nastavením brzd v pohodě dojet ) a teď kvůli pneumatice nemám už vůbec chuť trénovat a jezdit závody, protože se zase stejně něco podělá. Z 5-ti vítězství, které by týmu spravedlivě patřili za píli a efektivitě při testování nám zbylo pouze 1 vítězství a tím bolestivější pro tým je, že se tyto "záhadné" problémy se ostatním kromě Williamsu vyhýbají velkým obloukem.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 251 guests
MPL Registrace: 465