alt

Patrik Novotný:

 

Příprava: Docela jsem se trápil s nastavením, jak správně vůz vyvážit. Nakonec se mi podařil udělat kompromis, ale jak se ukázalo v závodě, nebylo to dobré.

Kvalifikace: V tréninkách jsem dělal hodně chyb s boostem 10 a tak jsem se rozhodl jet kvalifikaci na boost 5. To mě možná stálo nějakou pozici a výchozí 4.místo do závodu bylo nic moc.

Závod: Rozhodl jsem se jet si své tempo a spoléhat na chyby soupeřů, což se ukázalo jako dobrý tah.

Po startu jsem se udržel na 4.místě. Hned asi ve 3.kole skončil Jan Veselý, který měl výpadek internetu, velká škoda. Po pár kolech udělal chybu v Rascas Denis Urban, sotva se dalo kolem něj projet.

Snažil jsem se chytit před sebou Peťu Kulhana, ale marně. Jezdil jsem na nerovnostech opatrně, protože občas mi to v tréninku ustřelilo, navíc jak už tradičně, měl sem problém oproti ostatním se vytočit u Grand Hotelu. S Peťou jsem držel +/- konstantní rozestup pár sekund, než si urazil přední křídlo v T1.

To už sem věděl, že pokud výrazně nezpomalím a neudělám chybu, vítězství bude moje. Posledních 15 kol byly těžké na koncentraci, ale 2 krizové situace sem naštěstí přežil a nakonec sem zvítězil s náskokem 1 kola. Konečně se mi zde podařilo vyhrát, i když tempo nebylo úchvatné. O tom ale Monako není.

Gratulace kolegovi k 2.místu, tentokrát byl rychlejší a o vítězství se připravil sám. Tým je s doublem na nejtěžší trati v kalendáři velmi spokojen.

Ahoj v mé oblíbené Kanadě

 

Petr Kulhan:

 

Příprava: Přípravě jsem kvůli nedostatku času moc nedal, ale naštěstí auto drželo v rámci možností skvěle.

Kvalifikace: Kvalifikační kolo se mi vubec nepovedlo. Probrzdil jsem v šikaně za tunelem, kde jsem musel jet rovně a následně zvolnit. Ale celkové 3. místo ještě ušlo.

Závod: tart se mi povedl a udržel jsem si svojí pozici a pronásledoval dvojici Veselý - Urban. Honzovi po 3 kolech spadl internet a přede mnou byl už jenom Denis, který cca v 5 kole udělal chybu v Rascas a já se prosmýkl do vedení.

Za mnou byl týmový kolega a já držel jsem ho v odstupu +/- 5s. Pak bohužel pro mě z neznámých důvodů jsem nebyl schopen dobrzdit do T1 a přišel jsem o přední spoiler. Než mi mechanici opravili vůz, propadl jsem se na 4. místo.

Další smůla pro mě byla, že plná nádrž asi cca o 2 kola nestačila do konce závodu, takže jsem zahájil stíhací jízdu za Davidem Hančlem, který měl náskok 30s. Dařilo se mi jeho náskok stahovat zhruba sekundu na kolo. Když zajel do boxů, měl jsem před ním náskok 13s a musel si vytvořit dostatečný náskok před mojí zastávkou v boxech.

V momentě, kdy jsem měl už náskok 40s, jsem nesmyslně začal akcelerovat na vyvýšeném obrubníku v poslední zatáčce, který mě nakopl a poslal opět do zdi. Po opravě vozu jsem ztrácel 20s na Davida Hančla 20 kol před cílem. Cíl byl tedy jasný, snažit se ho opět stáhnout a předjet.

To se celkem dařilo, ale David mi to nějakých 12 kol před cílem usnadnil svou chybou, kdy také přišel o přední křídlo a spadl až za mě. Poté jsem už v klidu dojel do cíle.

Celkově jsem si tenhle závod užil. Auto se chovalo perfektně až na moment z 16. kola kdy si nedokážu vysvětlit, proč mi auto nezabrzdilo. Druhá chyba už pramenila z přemíry snahy. Škoda, po 5 letech jsem měl šanci vyhrát závod. Naštěstí David Hančl nevyužil mých chyb a tak máme letošní třetí double.

Gratuluju Patrikovi k dalšímu vítězství a upevnění vedení v šampionátu, ale tohle vítězství mělo být moje :D

Naviděnou v Kanadě.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 109 guests
MPL Registrace: 456