altPremiérové vítězství Milana Radiměřského při jeho 167.GP

Příprava

Na závod jsem se začal připravovat hned v pondělí po odloženém závodu v Brazílii. Hned od začátku mi bylo jasné, že brzdy dostanou zabrat. Nedařilo se mi stabilizovat vůz při brždění z vysokých rychlostí a snížit opotřebení levé pření pneumatiky. Po dlouhých testech jsem nakonec všechny problémy vyřešil a byl jsem spokojený jak se vůz předvídatelně choval.

Kvalifikace

Celé kvalifikační kolo jsem byl až moc opatrný a nakonec jsem zůstal na posledním místě. Uklidňoval jsem se, že se aspoň vyhnu tlačenici v první zatáčce.

Závod

Start nebyl špatný. Ve třetí zatáčce jsem se dostal před J.Veselého, který byl delší a vyjel mimo trať. Hned v následující zatáčce se P.Novotnému nepovedl nájezd na rovinku a dostal jsem se na 4 pozici. Stíhal jsem P.Pšenicu na Ferrari, kterého jsem ve 3 kole dojel a na rovince jsem se dostal před něj. Při nájezdu do 4 kola jsem v první zatáčce viděl stát P.Kulhana, který udělal hodiny a propadl se.Byl jsem tedy na 2 místě, ale dotírajícího P.Novotného jsem za sebou moc dlouho neudržel. Kroužil jsem tedy na 3 pozici s P.Pšenicou v zádech a pomalu mu poodjížděl . Snažil jsem se jet konzistentně a bez chyb.

Ve 20 kole V.Polesný uklouzl na obrubníku a poslal svůj monopost do zdi. Odstoupil z 1.místa. Já poskočil na 2.pozici. Ve 23 kole jsem zajel na první zastávku a na trať se vrátil na 3 místě za P.Pšenicu, který nám všem ujížděl. Do 46 kola jsem tedy vydržel na stejné pozici a pak zajel na poslední Pit stop a na trať se vrátil za P.Kulhana na 4 pozici. Kolo na to, když jsem projížděl kolem boxů jsem si všiml, že v boxech stojí P.Kulhan a P.Pšenica, který měl problémy z brzdama, kvůli kterým následně odstoupil. To už jsme v závodě pokračovali jen tři.

Snažil jsem dovézt auto, které fungovalo skvěle v pořádku až do cíle. V 61 kole mi zaznělo ve sluchátkách,že McLaren  P.Novotného má také problémy s brzdama a zajíždí do boxů. Dostal jsem se tedy na 1.místo. P.Kulhan mě začal okamžitě stahovat a v 65 kole už byl za mnou. Věděl jsem  že mám větší top speed a v technické části tratě se jen těžko dostane předemně. Do posledního kola jsme vjížděli těsně zasebou. Poslední dvě zatáčky jsem šel moc opatrně na plyn a v cíli nás dělilo pouhých 0,069 s.VC Německa jsem vyhrál z posledního místa a mohli začít oslavy. Děkuju P.Kulhanovi za super souboje a respekt k soupeři.

 

Nashle v Interlagosu.

 

Komentáře   

 
0 #3 Radek Prokeš 2016-12-02 10:20
Ohromná gratulace! Bylo na čase :-)
Citovat
 
 
0 #2 Milan Radiměřský 2016-11-29 18:51
Díky :-)
Citovat
 
 
0 #1 Tomáš Repík 2016-11-29 18:02
Gratulace Milane, zasloužené vítězství!
Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 62 guests
MPL Registrace: 454