Máme zde dvě důležité informace pro každého, kdo uvažuje, že by se na naši NOS podíval. 

Prvně zde máme co do objemu dat nevelké, co do významu velké vylepšení trati, jedná se o upgrade námi používané verze NOS 2.2a. Znatelně nám vylepšuje detaily traťi samotné, obrubníky, bariéry, jejich textury, stromy, nebe, restaurace a objekty kolem trati a tak dále, komplexně se jedná o veliký kus odvedené práce, vše aktualizované dle roku 2010. Brzy tento upgrade naleznete ke stažení, jako vše ostatní potřebné, v příslušné sekci download na našem vebu, pokud jste jej tam nenalezli, můžete si jej stáhnout prozatím z datového uložiště zde, omluvte celý link:  www.edisk.cz/stahni/71607/Nurburgring_Nordschleife_Update_2010.rar_13.98MB.html .

 Tyto textury se načítají a zobrazují z vašeho disku a tudíš nejsou povinné, ať je mít budete, nebo nebudete na disku nebudete mít datovou kolizi s verzí trati na serveru !! (mistmatch) Pokud by s tím měl kdokoli problém, budeme to řešit na dnešním Beta Race. 

Druhá, ale neméně důležitá změna se týká jezdců samotných a jejich startu v závodě. Pro aktuální GHT3 a následující GHT4, o které se dozvíte již brzy vše potřebné, je zavedena důležitá zkušební vyjímka: Jezdci, kteří jsou připravení, či schopni závod zvládnout a chtěli by se jej zúčastnit, ale z jakéhokoli důvodu nemají uhrazeno, či nehradí startovné, mají nově možnost startovat v ostrém závodě GHT!  Podmínkou pro tuto vyjímku je, že MUSÍ absolvovat v pátečním Beta Race minimálně pět kol !  Samozřejmě jezdcům, kteří této možnosti využijí, zaniká nárok na získání cen, ať už se jedná o certifikační diplomy, plakety, medajle, pohár atd. Definitivní povolení uděluje admin série. 

 Tímto otevíráme dveře jezdcům, kteří by si rádi vyzkoušeli, co na Severní smyčce zvládnou mezi protivníky. Stále však mějte na paměti ohleduplnost a osobní zodpovědnost na trati. 

 Herní čas startu závodu byl upřesněn na 17.00 hodin. 

 

Komentáře   

 
+1 #1 Vítězslav Vácha 2011-02-12 02:16
Piloti, kteří se zúčastnili BetaR většinou absolvovali více, než předepsaná tři kola, o malé překvapení se postaral prozatimní rychlý smolař série Petr Zoubek, který nejen, že jezdil o třídu rychlejší časy, než zbytek startovního pole, ale také dokončil kompletní simulaci závodu, čímž s těmito poměrně obtížně kočírovatelnými vozy dokázal, že se úspěchu na Nordschleife nehodlá vzdát. Na okruh přivezli Petr Mrázek a Víťa Vácha každý Ford Capri, zbytek startovního pole seděl ve vybroušených BMW, přeplňované motory zde zástupce neměly. Otazník stále visí nad účasní hrdiny posledního závodu, Oldřicha Gajdoše. Bohužel, v tréninku velmi rychlý Pavel Jankovič, coby žadatel o divokou kartu, nedokázal splnit kvalifikační požadavek do sobotního závodu a z požadovaných pěti kol hned po několika kilometrech na studených pneumatikách vůz nezvládnul, opřel jej o bariéru a velmi rychle závod vzdal, což mě mrzí a doufám, že jej uvidíme na GHT4.
Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum Free Race


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 120 guests
MPL Registrace: 457