Čtvrtý díl by měl být něco speciálního. A to z více důvodů.

     Ano, opět se uvidíme na Severní smyčce německého Nuergburgringu, opět se bude jednat o dlouhý závod, opět zde budou vítáni pouze ti připravení a vyzrálí jezdci. Vyhodnocení GHT3, pořízení a zaslání cen nějakou chvilku trvá, spěcháme však s představením důležitého GHT4.

Kdy pojedeme?

 Jediný možný a rozumný termín v dohledné době je pátek a sobota 4. a 5.3.2011, což dává pro přípravu stále nějaké 3 týdny prostoru, většina ze zainteresovaných však již okolnosti závodu zná, termín je zároveň stále ještě týden před zahájením F1 sezony.

S čím pojedeme?

 Použitá technika nebude nic zvláštního, co do náročnosti, ba naopak, techniku si vybralo závodní online uskupení Hot Lap Liga, kteří si zvolili vůz, na němž mají založenu celou sérii. Mluvíme zde o BMW GTR z kategorie GT2, opět pocházející z modu GT_ALL. Jedná se o technicky vyspělé vozy, technika bude jednotná. BMW dovoluje agresivní jízdu, velkou porci trakce za všech okolností a jezdci dovoluje se daleko více věnovat jízdní stopě a okruhu samotnému, což by mělo vyhovovat i technicky méně zdatným jezdcům, kteří by si tak - při dostatečné znalosti trati - mohli na tento troufnout, jedná se o techniku na míle vzdálenou posledně užitým brutálním GTX5. BMW nabízí možnost čisté a rychlé jízdy, uším perfektní zvukové zpracování, kde motorická a mechanická práce vozu vytváří opravdu záživnou kakofonii pro uši závodníka. Poháněná zadní náprava tlačí vůz dopředu motorem o síle 330 kW, tzn. 448,8 Hp, které jsou k dispozici v 8.500 rpm, kroutící moment 400 nm  pak o dva tisíce níže, tdy 6.500 rpm. To při váze 1.198 kg dává vozu solidní dynamiku, kdy na každý kilogram váhy vozu připadá 2.67 koňské síly (bhp). Robotizovaná šestistupňová převodovka vám pak zajistí další prostor pro optimální výkon. K dispozici jsou dva týmy, tedy dva skiny vozů, je zcela jedno a nerozlišuje se, kdo užije který skin, jedná se pouze o jednotnost techniky. 

alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S kým pojedeme?

 Zde se dostáváme k něčemu, co jsem již nakousnul u výběru použité techniky. Techniku si volili závodníci z Top speed Ligy, čímž na jejich straně leží výhoda techniky. Kromě snad hojné účasti z řad MPL a vedením TSL avizovaných 6-8 jezdců je možné, že se zúčastní přizvaní hosté z rakouského modařského uskupení LMT, jejichž účast je v současné době v jednání. Z toho vyplývá, že bychom měli vzít v přípravě pořádně za volanty, ať neděláme komparz :-) . Olda Gajdoš, bude-li moci, bude rovněž na trati, či zajišťovat přímý přenos ze závodu, tato fakta jsou stále ještě na pochodu. Chtěl bych tímto požádat všechny jezdce, kteří již nějakým způsobem o Severní smyčku zavadili, aby se nerozpakovali a závodu se zúčastnili. Jak bude uvedeno dále v článku, můžou se zúčastnit i jezdci bez startovného, čímž je dán prostor pro maximální účast. Vzhledem k tomu, že se jedná částečně o meziligový počin, je zde oficiálně povoleno sdílení nastavení vozů, pakliže jsou k tomu jezdci svolni, je přípustná týmová režie, ale pouze v tom smyslu, že jezdec může na základě svého rozhodnutí uvolnit cestu svému očividně rychlejšímu kolegovi. Je zakázána jakákoli režie dvou a více vozů při souběžné jízdě, či takové jízdě, která má očividně za cíl blokovat v jízdě jezdce jiného týmu. Přes tato fakta se však nejedná pouze o závod týmů, jedná se o "přátelák", kde mají pro svůj výkon prostor jednotlivci. 

Podmínky závodu

 Technika je známa, asistenty jsou opět - a pravděpodnobně již na tomto serveru navždy - zakázány s vyjímkou spojky. Počítejte však s tím, že v budoucnu budete své plecháčky asi po kolizích muset i startovat. Start závodu je stanoven na 20.00 - 20.10 hodin reálného času, 08.00am herního času, čas ve hře bude x2, tedy time scaled x2. Kvalifikace startuje klasicky v 19.30 hodin a trvá 15 minut. Délka závodu je stanovena na 150 minut a dojetí započatého kola, tedy 2,5 hodiny. Použitou verzí okruhu se vracíme zpět ke 24h verzi, tedy ADAC 24h včetně nového Nurgburgringu, jak bylo při GHT1 a 2. Start závodu se absolvuje bez zahřívacího kola, tedy na studených pneumatikách, mějte to na paměti, až zhasnou startovací semafory. 

Startovné, divoká karta, páteční Beta Race, ceny

U skalních jezdců stále platí, že hradí startovné ve výši 50 - 100,- Kč podle počtu předchozích absolvovaných závodů, podrobnosti v článku dále, u těchto nadále platí, že mají nárok na veškeré dosud udílené ceny - Vítěz bere vedle certifikačního diplomu s jeho výkonem zlatou medajli se závodní plaketou a pohár pro vítěze s patřičným štítkem. 2. bere certifikační diplom a stříbrnou medajli se závodní plaketou. 3. to samé s bronzovou medajlí. Jezdci, kteří dorazí do cíle do 2 minut za vítězem, obdrží certifikační diplom se stříbrnou plaketou za výkonnost s malou závodní plaketou. Do pěti minut v cíli za vítězem bude na diplomu bronzová plaketa za výkonnost. Každý, kdo dojede do cíle závodu, obdrží certifikační diplom s výsledkem a velkou závodní plaketou (plackou:). Kdo závod nedokončí, obdrží diplom se zaznamenáním úseku absolvovaného závodu. Toto vše platí stále pro platící piloty, kteří si startovným hradí tyto ceny a poštovné. Hodnotnost poháru a cen je přímo závislá na výši uhrazeného startovného jezdců, vždy je jejich hodnota stejná, nebo vyšší, než uhrazené startovné.

Jak jste se již mohli dočíst v předchozím článku o novinkách na GHT, byla vytvořena vyjímka pro jezdce, kteří z nějakého důvodu nehradí, či nemohou hradit startovné na závod. Takový závodník má právo startovat v závodě, bez ohledu na umístění v cíli závodu mu však zaniká právo na kteroukoli z výše uvedených cen. Sobotnímu hlavnímu závodu předchází tzv. Beta Race, který je důležitý hned z několik adůvodů: Platící jezdci zde mají povinnost absolvovat povinná tři kola a dále mají možnost všichni pokračovat v simulaci plné délky závodu. To je důležité pro zjištění podmínek na trati, teplotě vzduchu a trati vzhledem k pneumatikám atd. Jezdci žádající o start na divokou kartu mají za povinnost odjet 5 kol, toto slouží vedení série ke zhodnocení připravenosti takového jezdce do závodu a do soboního závodu je pak udělena, nebo neudělena divoká karta jezdci. Beta Race může sloužit ke kompletní simulaci, proto vše funguje stejně, jako při ostrém závodním režimu, je zakázáno psát do chatu ap. Jezdci se však soustředí na svůj výkon a je nevhodné omezovat jiné jezdce na trati, nepřípustné jsou kolize. Kdo odjede povinná kola (3 nebo 5), smí se v tichosti odpojit ze serveru, nemá-li možnost na serveru setrvat do dojetí posledního jezdce. 

Hrazení startovného je jasné z předchozích třech dílů, pro jistotu zopakuji:

 

Startovné je opět stanoveno na 100,- Kč, nebo 4 Eura pro jezdce, kteří startují poprvé. Jezdci, kteří se již zúčastnili jednoho dílu GHT uhradí 75,- Kč, či 3 Eura. Pro ty, kteří pojedou již třetí závod, se snižuje startovné na finální částku 50,- Kč, či 2 Eura bude - minimální možné dosažitelné snížení při pravidelném absolvování GHT. Jezdci, kteří již mají nárok na snížené startovné, kterým se částka 100,- Kč zdála pěkně kulatá, či jim leží na srdci ekonomický výsledek série, mohou uhradit startovné v rozmezí jejich nejnižší možné až 100,- Kč maximálně. Dále platí ustanovení o divoké kartě, jak je popsáno výše.  Z ČR klasickým převodem se stručnou zprávou pro příjemce účelu platby a samozřejmě jménem odesilatele, v případě SR bude nutno absolvovat obálkovou metodu, doporučuji vlepení a zakoupení bublinkové obálky. Dotazy k platbě směřujte na Romana Wojcika. 

zaslání převodem provedete na účet č.:86-6163720237/0100

 
obálková forma nechť je adresována: Roman Wojcik, Orlová Poruba, ul. Řadová 1122, 73514, ČR. 

 

 

 

 

Ke komunikaci s týmem LMT byl delegován Petr Zoubek, který ručí za úplně a přesně interpretované informace důležité pro závod a věci s tím spojené. 
 
 Jakékoli dotazu k závodu adresujte na Víťu Váchu, ICQ:368510088, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , tel.: 723530160

 

Forum Paddock

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.