alt

Tato pravidla platí pro všechny v této divizi a nebudeme v žádném případě omlouvat jejich neznalost. Tato pravidla upravují WTCC pořádané MaxPowerLeague. Cokoliv, co není uvedeno exaktně v těchto pravidlech, není dovoleno, dokud administrátoři dané série nerozhodnou o dané věci. Ředitelství MaxPowerLeague si proto vyhrazuje právo na doplnění těchto bodů.

Adresa Serveru: 77.95.40.243:34273

Administrátoři série: Tomáš Repík ICQ 262 806 850
Patrik Novotný ICQ 213 500 698

Obecné

Pravidla členstvíalt

Jako pilot a závodník (v mistrovství MPL) souhlasíte s těmito pravidly a budete je dodržovat. Obecně platí, že řidič se musí chovat uctivě a sportovně, jak na závodní dráze, tak i na TeamSpeak serveru a na fóru. Každý pilot si je vědom, že pokud poruší tato pravidla, bude vystaven sankcím, které jsou součástí těchto pravidel.

alt

Poplatky

V případě účasti v tomto mistrovství je pilot povinen zaplatit příspěvek na jeden rok. Příspěvky lze možno hradit v těchto formách:

  • Platin class: 1500,- ( 60€ ) opravňuje pilota účastnit se všech mistroství a placených závodů bez vyjímky.
  • Gold class: 850,- ( 35€ ) opravňuje pilota účastnit se tří mistroství pořádaných MaxPowerLeague.
  • Silver class: 450,- ( 20€ ) opravňuje pilota účastnit se dvou mistrovství pořádaných MaxPowerLeague.
  • Bronze class: 250,- ( 10€ ) opravňuje pilota účastnit se jednoho mistroství pořádaného MaxPowerLeague.

Příspěvek se platí vždy na začatku roku po výzvě pořadatele mistroství.

alt

Pseudonym

S vyjímkou povolení ředitele závodu, jsou piloti povinni vystupovat na serveru pod svým jménem. Jméno bude mít na začatku křestního jména a příjmení velké písmeno a bude bez speciálních znaků.

V případě porušení tohoto pravidla bude pilot upozorněn.
V případě, že pilot bude ignorovat toto napomenutí a nebude vidět jeho snaha k nápravě, bude vyhozen ze serveru.

alt

Registrace

Pilot má povinnost:

  1. Registrovat se na hlavní straně webu.
  2. Tyto přihlašovací údaje poslouží jako identifikátor pro web, forum a výsledkový systém.
  3. Zaregistrovat se do mistroství WTCC přes náš registrační formulář.
  4. Rozhodnout se jakou výši příspěvku akceptuje podle odstavce 1.2.
  5. Příspěvky budou použity na úhradu herních serverů, webhosting a ceny pro vás.
  6. To je vše. Nyní se můžete zúčastnit oficiálně Mistrovství MPL.

alt

Stahování módu a okruhů

Pro účast v šampionátu je třeba nainstalovat mód a jeho dodatky (okruhy, helmetpack, skinpack apod.)

V naší sekci "DOWNLOAD" je vše přehledně roztříděno. Stačí si vybrat název serie, ve které chcete závodit a pod touto položkou najdete mod a okruhy, které potřebujete pro účast v této sérii.


ŠAMPIONÁT

alt

Schéma závodního víkendu

Závodním dnem šampionátu je čtvrtek.

  • Oficiální tréning 18:10 - 18:40
  • Kvalifikace 18:45 - 19:00
  • Jezdci vstupují do kvalifikace s váhovými handicapy
    Všichni přítomní piloti musí v kvalifikaci zajet minimálně jedno ostré kolo
  • Warm Up 1 19:05 - 19:10
  • START Závodu 1 19:15
  • Warm Up 2 19:50 - 19:55
  • Jezdci startují do druhého závodu podle výsledků závodu prvního, prvních osm v obráceném pořadí (tzv. reverse grid)
  • START Závodu 2 20:00

alt

Nastavení serveru na závod

Délka závodu je nastavena na 100%

Jezdí se pouze se zapnutou spojkou

alt

Mistroství MPL

Pohár Jezdců 

Pohár jezdců bude udělen jezdci, jenž získal nejvíce bodů.

Do celkového hodnocení se započítávají všechny získané body.

Pohár Nováčků (Rookie Challenge)

V kategorii nováčků soutěží jezdci, kteří v loňské sezóňe neodjeli více než jeden závod.

Pohár nováčků bude udělen jezdci, jenž získal nejvíce bodů.

Do celkového hodnocení se započítávají všechny získané body.

Pohár Konstruktérů

O pohár konstruktérů soutěží nasledující značky: Seat, BMW, Chevrolet.

Pohár konstruktérů bude udělen značce, jenž získala nejvíce bodů.

Do celkového hodnocení se započítávají body dvou nejvýše postavených jezdců dané značky.

Body pro hodnocení obou titulů budou udělovány na základě výsledků každého závodu podle následujícího klíče:

  • 1.místo - 25 bodů
  • 2.místo - 18 bodů
  • 3.místo - 15 bodů
  • 4.místo - 12 bodů
  • 5.místo - 10 bodů
  • 6.místo - 8 bodů
  • 7.místo - 6 bodů
  • 8.místo - 4 body
  • 9.místo - 2 body
  • 10.místo - 1 bod

alt

Váhové Handicapy

Jezdec před každým závodem dostane do auta závaží. Hmotnost závaží závisí na:

  • Počtu bodů v průběžném pořadí: 

Zakaždých dovršených 25 bodů v průbežném pořadí poháru jezdců se jezdci přičítá 5 kg závaží

  • Výsledku z předchozího závodu (platí pouze na jeden závod)
  • 1.místo + 20 kg závaží
  • 2.místo + 15 kg závaží
  • 3.místo + 10 kg závaží
  • 4.místo + 10 kg závaží
  • 5.místo + 10 kg závaží
  • 6.místo + 5 kg závaží
  • 7.místo + 5 kg závaží
  • 8.místo + 5 kg závaží
  • 9.místo + 0 kg závaží
  • Od 10. místa se každému odečítá 10 kg závaží

Aplikace váhových handicapů

  1. Počáteční hmotnost závaží je 10 kg
  2. Váhové handicapy se aplikujou před kvalifikací*
  3. Před druhým závodem se hadicapy přepočítají a aplikují nové
  4. Váhová penalizace za počet bodů v celkovém hodnocení je na celý závod stejná (vítěz 1. závodu obdrží do 2. závodu pouze 20 kg navíc)
  5. Maximální možná hmotnost závaží je 60 kg

alt

Kalendář

  • Round 1 - 17.3. Curitiba
  • Round 2 - 21.4. Zolder
  • Round 3 - 12.5. Monza
  • Round 4 - 2.6. Hungaroring
  • Round 5 - 16.6. Brno
  • Round 6 - 4.8. Portimao
  • Round 7 - 18.8. Donington
  • Round 8 - 25.8. Oschersleben
  • Round 9 - 8.9. Valencia
  • Round 10 - 20.10. Suzuka
  • Round 11 - 10.11. Tianma
  • Round 12 - 24.11. Macau

alt

Auta

BMW 320si

  • Motor: v4 FSI 
  • Objem: 2.0L
  • Výkon: 280bhp
  • Maximální otáčky: 8500rpm
  • Kroutící moment: 450Nm
  • Váha: 1155kg
  • Převodovka: 5-stupňová manuální

Seat Leon

  • Motor: v4 TDI 
  • Objem: 2.0L
  • Výkon: 262bhp
  • Maximální otáčky: 4000rpm
  • Kroutící moment: 245Nm
  • Váha: 1170kg
  • Převodovka: 6-stupňová sekvenční

Chevrolet Cruze

  • Motor: v4 FSI 
  • Objem: 2.0L
  • Výkon: 285bhp
  • Maximální otáčky: 8400rpm
  • Kroutící moment: 197Nm
  • Váha: 1150kg
  • Převodovka: 6-stupňová sekvenční

Chevrolet Lacetti

  • Motor: v4 FSI
  • Objem: 2.0L
  • Výkon: 270bhp
  • Maximální otáčky: 5800rpm
  • Kroutící moment: 260Nm
  • Váha: 1140kg
  • Převodovka: 6-stupňová sekvenční

Volvo C30

  • Motor: v5 FSI
  • Objem: 2.0L
  • Výkon: 295bhp
  • Maximální otáčky: 8750rpm
  • Kroutící moment: 240Nm
  • Váha: 1170kg
  • Převodovka: 6-stupňová sekvenční

alt

Startovní procedura

Letmý start

  1. Po skončení Warm upu má jezdec třicet vteřin na to, aby se postavil na startovní rošt.
  2. Jestliže tak neučiní, bude automaticky startovat z boxů.
  3. Po vypršení limitu začíná zahřívací kolo.
  4. Zahřívací kolo se jede za Safety Carem.
  5. Jezdec se bezpečně odlepí ze svého stání.
  6. Jezdec jede v bezpečné vzálenosti od jezdce před sebou.
  7. Jezdec nemění rapidně rychlost a nesmí předjíždět.
  8. Při nehodě má jezdec možnost startovat z boxů, za pomoci tlačítka ESC.
  9. Po průjezdu druhým mezičasem se jezdci začnou seřazovat do startovní pozice (vždy dva vedle sebe).Po zajetí Safety Caru do boxů určuje tempo první jezdec.
  10. Maximální povolená rychlost při rolování je 90 km/h.
  11. Závod začíná průjezdem cílové pásky, do té doby je zakázáno předjíždět.
  12. Ředitel závodu má právo restartovat závod, pokud letmý start neproběhne podle pravidel.
  13.  V chatu se objeví nápis RESTART a jede se opět zaváděcí kolo a postupuje se podle pravidel letmého startu.
  14.  Závod je zkrácen o jedno kolo.

Pevný start

  1. Po skončení Warm upu má jezdec třicet vteřin na to, aby se postavil na startovní rošt.
  2. Jestliže tak neučiní, bude automaticky startovat z boxů.
  3. Po vypršení limitu začíná zahřívací kolo.
  4. Jezdec se bezpečně odlepí ze svého stání.
  5. Jezdec jede v bezpečné vzálenosti od jezdce před sebou.
  6. Jezdec nemění rapidně rychlost.
  7. Jezdec nesmí předjíždět.
  8. Při nehodě má jezdec možnost startovat z boxů, za pomoci tlačítka ESC.
  9. Po dokončení zahřívacího kola jezdec zastaví na vyhrazeném místě.
  10. Po zařazení posledního jezdce se začnou rozsvěcovat světla a závod bude odstartován.

alt

Klasifikace

Pilot není klasifikován, odjel-li méně než 90% toho co vítěz závodu (zaokrouhlováno směrem dolů).

alt

Parc Fermé

Parc Fermé, neboli zákaz upravovat nastavení vozu, platí mezi prvním a druhým závodem.

alt

Sportovní Chování

Jezdec má povinost dodržovat všeobecná pravidla závodění

alt

Safety Car  

Od momentu kdy se objeví správa o výjezdu Safety Caru jsou jezdci povinní zvýšit pozornost a naopak znížit rychlost. Za Safety Carem je zákázáno přejíždění. Zpráva o zajetí Safety Caru se objeví vždy nejpozděj před posledním sektorem trati. Předjíždění po restartu je povoleno až od cílové čáry.


Incidenty

alt

Incidenty

  • Incidentem se rozumí libovolná událost nebo série událostí, která se týká jednoho nebo více jezdců,nebo akce kteréhokoliv jezdce nahlášená závodním komisařům nebo administrátorovi, která způsobila:
  • Předčasný start jednoho nebo více vozů
  • Kolizi
  • Donutila jezdce opustit trať
  • Nepovoleným způsobem zabránila předjížděcímu manévru
  • V rozporu s pravidly bránění jinému jezdci během předjíždění
  • Je odpovědností administrátora popřípadě komisřů rozhodnout na základě zprávy nebo žádosti jezdce, zda-li jezdec nebo jezdci zapleteni do nehody mají být penalizováni.
  • Administrátor nebo komisař může udělit libovolný z následujících trestů a to každému z účastníků nehody:
  • Trest projetí boxovou uličkou (Pilot musí do dvou kol projet boxovou uličkou a vrátit se na trať, aniž by zastavil v boxech)
  • Desetisekundová penalizace Stop&Go (Pilot musí do dvou kol zajet do boxů, zastavit u svých mechaniků na deset sekund a poté se vrátit zpět do závodu. Mechanici nesmějí na voze provádět jakékoliv úpravy a ani dotankovávat palivo)
  • Pokles o několik pozic na startu v následujícím závodě
  • Diskvalifikace
  • 25 vteřin bude přičteno k celkovému času jezdce, bude-li mu první nebo penalizace udělena v posledním kole nebo po skončení závodu
  • --Varování - za tři Varování dostane jezdec diskvalifikaci z nasledujícího závodu, kterého se účastní
  • --Upozornění - platí vždy do nasledujícího závodního víkendu, zvyšuje výšku trestu za případný prohřešek v naledujícím závodě