Info o navracející se sérii
Zdravím všechny příznivce věhlasného okruhu Nurburgring - Nordschleife.

Je tomu již přes 2 roky co nás opustila vynikající série závodu GHT pod vedením dvojice Vácha - Wojcik, a proto jsem se před začátkem sezony dohodl na obnově této vydařené akce. K dispozici máme výbornou specifikaci okruhu téměř odpovídající reálnému "Zelenému peklu" a pro začátek velmi povedený Gétéčkový mód od skupiny VLN. Myšlenka tohoto projektu je navázání na úspěšnou minulost MaxPowerLeague na Nordschleife a nalákání nových "šílenců" do tohoto skvostu.

Bude se jednat o sérii s variabilitou závodních strojů a tedy neomezeného množství modifikací, které jsou jakkoliv spjaty se samotným okruhem. Systém by měl navázat na závody z let 2010 a 2011, tedy předem oznámené kategorie, popřípadě série vozů. Testovací start den před závodem samotným ( pro ověření připravenosti pilotů ). Kvalifikace na max. 2 ostrá kola a závodní délka podle aktuálních podmínek.

Závodním dnem bude Sobota, nebo Neděle ( Podle hlasování o kterém se dočtete níže ).

Schéma závodního víkendu:

Testovací závod: 19:00 ( Den před startem )

Oficiální trénink: 17:30 - 18:25

Kvalifikace 20 minut: 18:30 - 18:50

Warm Up: 18:55 - 18:59

Závod: 19:00 ( délka dle určení )

Závody budou naplánovány tak, aby nekolidovaly s jinou sérií ( třeba i na jiných ligách ).

 

 

První závod je naplánován na konec dubna, nebo začátek května v přestávce mezi VC Bahrajnu a VC Španělska. ( Datum ještě upřesníme ).

Co je důležité poznamenat je také záležitost týkající se poplatku zá závody. Jelikož se jedná Free Race, nebudou tedy povinné a do prvního závodu samotného by nejspíš ještě neměli být žádné Diplomy ( v případě opačného názoru máte možnost napsání do fóra ). I  v tomto případě nebudou poplatky povinné, ale jak se říká ¸¸Kdo neplatí, nežere", tzn. že kdo nebude chtít diplom platit nemusí. Na samotné finanční transakci se budete moci dohodnout individuálně. Předběžně by to mělo být 100 kč na závod.

Co se týče 1. závodu sezony GHT:

Do závodu byl zvolen mód VLN 2005 a všechny jeho vozy, až na jednu výjímku. Do závodu nebude vpuštěno Porsche 996 Turbo, třídy SP8, týmu Alzen Motorsport. Důvod je naprosto jednoduchý, a to ten, že toto Porsche je jednoduše moc rychlé na ostatní vozy.

Délka prvního závodu byla určena na 10 kol bez zaváděcího kola.

Vysvětlení nájezdu do boxů:

Nájíždět do boxů se bude normálním GP nájezdem ze Sudschleife ( GP smyčky ). Neexistují manévry, kterými byste ohrozili ostatní jezdce.

Zkracování tratě:

Projetí jenom Jižní smyčkou je povoleno pouze v zaváděcím kole v kvalifikaci. Ostatní takovéto přestupky budou neprodleně trestány DQ ze závodu.

 

Topic na hlasování o závodním dnu a o diplomovém ocenění, bude založen ještě dnes.

Mód i trať pro první závod GHT 2013 jsou ke stažení v Downloads. Server bude k dispozici co nevidět.

 

 

 

Komentáře   

 
0 #9 Karel Němec 2013-04-24 10:05
tohle mě láká, uvažuju o účasti :)a jenom upozornim, že jižní smyčka už neexistuje, to, co nazýváte jižní smyčkou, se jmenuje GP strecke ;)
Citovat
 
 
0 #8 Adam Buryšek 2013-04-09 12:06
ja chcu neco s navigatorem ... ideal focus wrc :D
Citovat
 
 
0 #7 Vítězslav Vácha 2013-03-31 09:07
S tím ratingem se mi to líbí. Ale první GHT bylo taky open a byly tam speciály LM P-1 i GT3, co si kdo vybral a smysl to mělo v soustředěném dojetí v závodě, ne v závodění. Piloti si ty auta sami vybrali a sami si to chválili. Takže problém s nerovnováhou ani nedošel na pořad dne. Otázka je, jestli to pojmeme - i vzhledem k nové verzi trati - jako seznamovací OPEN, kdy si to každý sounáležitě zkusí zajet s tím, co mu sedne, bez toho, aby musel trhat rekordy, nebo se bude naostro závodit.
Citovat
 
 
0 #6 Vojta Polesný 2013-03-30 19:48
Cituji Rudo Pohančeník:
Vojto a aký to ma potom vôbec zmysel ? Ked nieje určena špecifikacia. To je riadna blbosť.


Proč blbost? Každý si může vybrat jakýkoliv kousek...Určené specifikace budou do dalších závodů, tenhle bude čistě jen jako zaučení se a proto nechci nikomu zasahovat do výběru...Každém u sedí něco jiného a s něčim jiným se mu dobře jede, tak proč omezovat výběr? Omezovat výběr je podle mě na 1. závod blbost
Citovat
 
 
+1 #5 Kuba Krafek 2013-03-30 14:53
Pokud můžu zasáhnout do diskuze, tak vlastnosti aut v tomhle modu jsou dost nevyrovnaný i co se týče jedný třídy - auta jsou řazený jen podle objemu a výkon maji různej (v SP3 Supertouring vs Cliocup)..ale nevim jak je to třeba se spotřebou. Doporučuju nějakym způsobem vybrat jenom ty kousky, který si budou jakž takž rovný, nebo vypsat open pro ty nej včetně tý Alzenovo 996. Na jedný britský lize jsme jezdili podle rating pilotů...tzn že ty rychlejší měli výběr pouze ze slabších aut. Další možnost je udělat cup - 996tky+Peugeot+ Civicy?
Citovat
 
 
+3 #4 Rudo Pohančeník 2013-03-28 18:08
Vojto a aký to ma potom vôbec zmysel ? Ked nieje určena špecifikacia. To je riadna blbosť.
Citovat
 
 
+1 #3 Radek Prokeš 2013-03-28 12:46
vzhledem k nástrahám pekla, bych si vsadil spíše na toho Focuse :-D
Citovat
 
 
-1 #2 Vojta Polesný 2013-03-28 10:39
I to se může stát...Je to první závod a každý si může vytáhnout techniku jakou chce ;)
Citovat
 
 
+1 #1 Vítězslav Vácha 2013-03-27 22:30
Sím, jak je to myšleno, s čím se pojede, jestli je to total open, ať si každý krouží, s čím chce, nebo je to nějak vymezeno. Aby Vipera nehonil Focus LPG...
Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum Free Race


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

Paddock Teamspeak

 

185.32.183.131:9987

In the Stands Na tribunách

  • 166 guests
MPL Registrace: 477
TOPlist